GT 86; Σύμφωνα με την Toyota, είναι το πιο compact, 4θέσιο, σπορ μοντέλο του πλανήτη, με την κίνηση πίσω και χαμηλά το κέντρο βάρους.
Παράλληλα, η εργονομία είναι σχετικά απλή, με ομαδοποιημένους διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα ένα στοιχείο, ενδεικτικό των σπορ διαθέσεων του μοντέλου είναι ο κοντός λεβιές ταχυτήτων, με τις κοντές διαδρομές.
Έτσι με 200 άλογα και 205 Nm ροπής, το μοτέρ καταναλώνει 7,8 λτ./100 χλμ., ένα νούμερο σεβαστό για τα 1.239 κιλά του αυτοκινήτου, σε σχέση με τα σύγχρονα δεδομένα. Φυσικά η μαγεία αυτού του κινητήρα είναι χροιά του, που έχει ενισχυθεί ειδικά για να την απολαμβάνει ο οδηγός στο εσωτερικό, αλλά και η δυνατότητα λειτουργίας στις υψηλές στροφές.
Με το GT 86 στόχος ήταν να κατασκευαστεί ένα μοντέλο που να θυμίζει, εν πολλοίς, το MR2 σε σύγχρονη εκδοχή, και με πιο ψαγμένη κατασκευή. Έτσι, ο boxer κινητήρας εξασφάλισε το χαμηλό κέντρο βάρους, η «δίαιτα» σε όλα εξασφάλισε ότι το συνολικό βάρος δεν θα ξεπερνάει τα 1.300 κιλά (για την ακρίβεια θα προσεγγίζει τα 1.200), ότι η κατανομή του βάρους θα είναι ιδανική ανάμεσα στους άξονες (53-47%).
Παράλληλα, η εργονομία είναι σχετικά απλή, με ομαδοποιημένους διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα ένα στοιχείο, ενδεικτικό των σπορ διαθέσεων του μοντέλου είναι ο κοντός λεβιές ταχυτήτων, με τις κοντές διαδρομές.
Έτσι με 200 άλογα και 205 Nm ροπής, το μοτέρ καταναλώνει 7,8 λτ./100 χλμ., ένα νούμερο σεβαστό για τα 1.239 κιλά του αυτοκινήτου, σε σχέση με τα σύγχρονα δεδομένα. Φυσικά η μαγεία αυτού του κινητήρα είναι χροιά του, που έχει ενισχυθεί ειδικά για να την απολαμβάνει ο οδηγός στο εσωτερικό, αλλά και η δυνατότητα λειτουργίας στις υψηλές στροφές.
Με το GT 86 στόχος ήταν να κατασκευαστεί ένα μοντέλο που να θυμίζει, εν πολλοίς, το MR2 σε σύγχρονη εκδοχή, και με πιο ψαγμένη κατασκευή. Έτσι, ο boxer κινητήρας εξασφάλισε το χαμηλό κέντρο βάρους, η «δίαιτα» σε όλα εξασφάλισε ότι το συνολικό βάρος δεν θα ξεπερνάει τα 1.300 κιλά (για την ακρίβεια θα προσεγγίζει τα 1.200), ότι η κατανομή του βάρους θα είναι ιδανική ανάμεσα στους άξονες (53-47%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου