Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Καν΄ το μόνος σου - Κέρδος έως 10 ευρώ


Το φίλτρο καμπίνας του αυτοκινήτου μας συσσωρεύει την γύρη αλλά και διάφορα άλλα σωματίδια που βρίσκονται στην ατμόσφαιρα, ώστε να δημιουργείται  υγιεινή ατμόσφαιρα στην καμπίνα των επιβατών.
Αυτό το φίλτρο θα πρέπει να αντικαθίσταται κάθε χρόνο, ώστε να παρουσιάζει την ανάλογη απόδοση, μπορούμε να το προμηθευτούμε από ένα κατάστημα ανταλλακτικών 

Η αντικατάστασή του ειδικά  σε αυτοκίνητα όπου το φίλτρο βρίσκεται πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, είναι μία εύκολη διαδικασία, με αποτέλεσμα να μπορούμε να την πραγματοποιήσουμε και μόνοι.
 Το www.e-autoparts.gr    αναλαμβάνει να  σας στείλει  όλες τις οδηγίες τοποθέτησης ώστε να το κάνετε μόνοι σας,  εσείς απλά στείλτε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας εδώ  ή http://www.e-shopcar.gr/index.php?target=forms&name=filtra
 εμείς με την σειρά μας θα σας βρούμε το κατάλληλο φίλτρο για το όχημα σας κα θα σας το στείλουμε μαζί με τις οδηγίες τοποθέτησης 

Σας ευχαριστούμε
Η ομάδα του autoparts

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ


Ετοιμάζει το… μπαμ η VW με αυτοκίνητο κόστους 4.000 ευρώ



Σε σκέψεις έχουν μπει οι άνθρωποι του VW Group οι οποίοι έχουν στο μυαλό τους την κατασκευή ενός προσιτού αυτοκινήτου. Σύμφωνα με ξένα Μέσα, οι Γερμανοί θέλουν να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα ξεκινά από 4.000 και θα φτάνει μάξιμουμ τα 8.000 ευρώ. Με αυτό τον τρόπο θέλουν να δώσουν την δυνατότητα σε όλους να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο και κυρίως σε αυτούς που κατοικούν σε τρίτες χώρες όπου το αυτοκίνητο θεωρείται είδος πολυτελείας. 

Ωστόσο, το μοντέλο ή τα μοντέλα (θα βασίζονται στην πλατφόρμα του up! – φωτό) που θα κατασκευαστούν, δεν θα φέρουν το λογότυπο της VW αλλά μίας νέα μάρκας (ή παλιάς που θα αναγεννηθεί). Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2015 το φθηνό αυτοκίνητο του VW Group θα βρίσκεται στις αγορές με τους ανθρώπους της εταιρείας να δηλώνουν ότι μπορούν να το έχουν έτοιμο σε δύο χρόνια από τώρα. Αν τώρα γίνουν πράξη όλα αυτά, η πρόβλεψη κάνει λόγο για μία εταιρεία κολοσσό παγκοσμίως που θα κατέχει και την πρώτη θέση σε πωλήσεις. 


Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Πηγή:zougla.rg
www.e-autoparts.gr
aiglima

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Τρίκαλα: Τμήματα του αυτοκινήτου που σχεδίασε άρχισε να κατασκευάζει η φοιτητική ομάδα Κένταυρος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας


Από τον Οκτώβριο του 2009 που δημιουργήθηκε η φοιτητική ομάδα Κένταυρος στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, τα μέλη της έθεσαν στόχο τη συμμετοχή στον διαγωνισμό Formula Student SAE. Έτσι, ξεκίνησαν αμέσως να σχεδιάζουν επιμέρους τμήματα του αυτοκινήτου και να συντάσσουν σχετικές τεχνικές εκθέσεις μελέτης σχεδιασμού και κόστους του κάθε επιμέρους τμήματος.

Πρόσφατα, η ομάδα ξεκίνησε δραστηριότητα στην κατασκευή μερών του αυτοκινήτου με βάση τα σχέδια που δημιουργήθηκαν.

Η ολοκληρωμένη κατασκευή, δηλώνει στο ΑΜΠΕ, ο συντονιστής Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Μηχανολόγων – Μηχανικών Αλέξης Κερμανίδης θα προκύψει από τη συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων του αυτοκινήτου. Τα βασικά μέρη είναι το πλαίσιο/αμάξωμα, ο κινητήρας, η ανάρτηση, το σύστημα μετάδοσης και σύστημα διεύθυνσης.

Στις εργασίες της κατασκευής, θα γίνουν προσπάθειες βελτιστοποίησης στον σχεδιασμό των τμημάτων του αυτοκινήτου με στόχο την ελαχιστοποίηση του βάρους και τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα με χρήση κατάλληλου λογισμικού ανάλυσης, ενώ θα γίνει και έλεγχος της αντοχής μερών της δομής σε εργαστηριακό περιβάλλον.

Η πρώτη συμμετοχή της ομάδας στον διαγωνισμό ήταν στην κατηγορία Class 3 στο Varano d’ Meleggari της Ιταλίας τον Σεπτέμβρη του 2011. Εκεί, η ομάδα κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα σε πανεπιστήμια από τη Γαλλία, Ιταλία και Ινδία στον διαγωνισμό που περιλάμβανε μόνο σχέδια τμημάτων του οχήματος.

Η ομάδα συμμετείχε για δεύτερη φορά στον διαγωνισμό (πρώτη φορά στην κατηγορία Class 2) με βελτιωμένα σχέδια και ένα πρώτο κατασκευασμένο πλαίσιο, το καλοκαίρι του 2012 (11-15 Ιουλίου) στο Silverstone Αγγλίας. Εκεί κατέκτησε την 9η θέση στην γενική κατάταξη του φοιτητικού διαγωνισμού. Μεταξύ 23 πανεπιστημιακών ομάδων από όλο τον κόσμο η ομάδα διακρίθηκε στην κατηγορία Design όπου κατέλαβε την 3η θέση, ενώ πήρε την 5η θέση στην κατηγορία Business Presentation, και την 12η στην κατηγορία Cost & Sustainability. Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία Class 2 του διαγωνισμού , με ομάδες από την Ευρώπη, Αφρική και Ασία.

Επόμενος και βασικότερος στόχος της ομάδος, σύμφωνα με τον κ. Κερμανίδη, είναι η κατασκευή του αυτοκινήτου και η συμμετοχή της στην κατηγορία Class 1 του διαγωνισμού. Η μελλοντική συμμετοχή στο επίπεδο Class 1 με κατασκευασμένο αυτοκίνητο, θα βασισθεί στα σχέδια που παρουσίασε η ομάδα στους προηγούμενους διαγωνισμούς.

Η φοιτητική αυτή δραστηριότητα απαιτεί, εκτός από την ύπαρξη ανθρώπινου δυναμικού, σημαντικούς οικονομικούς πόρους και υλικοτεχνική υποδομή. Η ομάδα έχει εξασφαλίσει κάποιους οικονομικούς πόρους με χορηγίες-δωρεές επιχειρήσεων και δημόσιων φορέων (π.χ.ΟΠΑΠ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Μέχρι τώρα τα αποτελέσματα της αναζήτησης πόρων είναι ενθαρρυντικά αλλά η αναζήτηση συνεχίζεται σε εντατικό ρυθμό. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στηρίζει σημαντικά τη δραστηριότητα αυτή των φοιτητών. Απαντώντας στη συνέχεια ο ίδιος αν μπορούμε μέσα από τέτοιες προσπάθειες που προωθούν το πνεύμα της συνεργασίας να πετύχουμε περισσότερα πράγματα στην ελληνική κοινωνία, σημειώνει στο ΑΜΠΕ, ότι σαφώς μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα πράγματα ως χώρα εάν σε όλα τα επίπεδα κοινωνικής ζωής υπάρξει νοοτροπία συνεργασιών. «Αυτό προϋποθέτει ότι ομάδες ανθρώπων πιθανόν διαφορετικών πεποιθήσεων συνδράμουν για ένα κοινό καλό σκοπό χωρίς ιδιοτέλεια. Τέτοια παραδείγματα αποτελούν και οι φοιτητικές ομάδες που δουλεύουν με ανιδιοτέλεια στηριζόμενοι στο μεράκι και στην όρεξή τους για αυτό που κάνουν» τονίζει.

Στις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες, διευκρινίζει, μεγάλο ποσοστό των μηχανικών που θα προκύψουν από τα πανεπιστήμια θα επανδρώσουν τη βιομηχανία και επιχειρήσεις. Κατ’ επέκταση, οι φοιτητές ξένων πανεπιστημίων που συμμετέχουν στους διαγωνισμούς FSAE είναι πιθανά μελλοντικά στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας των χωρών αυτών. Είναι προς όφελος λοιπόν των επιχειρήσεων να ενισχύσουν τέτοιες φοιτητικές προσπάθειες και να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ικανότητες νέων παιδιών. «Στη χώρα μας, οι ομάδες των πανεπιστημίων που συμμετέχουν στους διαγωνισμούς της SAE δεν έχουν ανάλογη υποστήριξη για αυτό και οι διακρίσεις που έχουν φέρει κατά καιρούς ελληνικές φοιτητικές ομάδες έχουν ξεχωριστή σημασία και αναδεικνύουν τις ικανότητες των φοιτητών μας» σημειώνει ο κ. Κερμανίδης.

Τέλος, ο ίδιος μιλώντας για το επιστημονικό προσωπικό που εγκαταλείπει την Ελλάδα, τονίζει ότι το κάνει συνήθως γιατί αδυνατεί να βρει στην χώρα μας επαγγελματική απασχόληση στον τομέα εξειδίκευσής του. «Στην παρούσα φάση τα πράγματα έχουν χειροτερέψει λόγω και της οικονομικής κρίσης. Για να περιορισθεί το φαινόμενο χρειάζεται- μεταξύ άλλων- να δοθεί έμφαση στην προσπάθεια σύνδεσης της έρευνας που παράγεται στα Πανεπιστήμια και Ερευνητικά κέντρα με την εγχώρια Βιομηχανία, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς. Η διάχυση της έρευνας και αξιοποίησή της από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς θα βοηθήσει την ανταγωνιστικότητα. Αυτό μακροπρόθεσμα θα βοηθήσει στην στελέχωση οργανισμών με νέους επιστήμονες. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται ακόμα σημαντική προσπάθεια» καταλήγει ο κ. Κερμανίδης.


News Room «Κέρδος» με πληροφόρηση από το ΑΠΕ - ΑΜΠ



www.e-autoparts.gr


aiglima


Renault: Ετοιμάζει ένα οικονομικό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο


Ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο για τη δημιουργία ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης μέχρι το 2020 επεξεργάζεται η Renault, σύμφωνα με δημοσιεύματα στη Γαλλία. 


Το project ονομάζεται NextOne και αφορά ένα μικρό αυτοκίνητο, με μήκος μόλις 3 m και θέσεις για 3+1 επιβάτες, στα πρότυπα δηλαδή του Toyota iQ.

Το πλάνο παραμένει εμπιστευτικό, οπότε δεν έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής πολλές πληροφορίες, ούτε κάποιο σκίτσο από το σχεδιαστικό τμήμα της γαλλικής εταιρείας. 
Με το NextOne η Renault θα επιχειρήσει να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που συνοδεύουν τα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα: τις μεγάλες σε βάρος και κόστος μπαταρίες, την περιορισμένη αυτονομία και τη μεγάλη διάρκεια φόρτισης.



Πηγή: Θέμα.gr
www.e-autoparts.gr
aiglima


Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Το γρηγορότερο ηλεκτρικά κινούμενο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο! (VIDEO +PICS)




Το γρηγορότερο ηλεκτρικά κινούμενο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο είναι η νέα 2014 Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Electric Drive!

Με τη νέα Mercedes-Benz SLS AMG Coupé Electric Drive, η Mercedes-AMG εισέρχεται σε μια νέα εποχή: Με εφαρμογή της τεχνογνωσίας που έχει αντληθεί με την συμμετοχή της γερμανικής φίρμας σε αγώνες Formula1 ταυτόχρονα με την έρευνα πάνω στους ηλεκτροκινητήρες έχουμε το θαυμάσιο αυτό τεχνολογικό επίτευγμα.

Το πιο ισχυρό AMG υψηλών επιδόσεων όχημα όλων των εποχών έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που παράγουν μια συνολική ισχύ 552 kW και μέγιστη ροπή 1000 Nm. Ως εκ τούτου, η Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Electric Drive είναι το ταχύτερο ηλεκτροκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Μάλιστα καταφέρνει να επιταχύνει από τα μηδέν στα 100 km / h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Είπατε τίποτα;







 Πηγή:  NewsNow

www.e-autoparts.gr
aiglima

«Κρίση; Και τότε γιατί φτιάχνετε πίστα Formula 1;» αναρωτιούνται οι ξένοι


Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στους ξένους η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να βάλει μπροστά το σχέδιο δημιουργίας πίστας  για τη Formula 1 στην Ελλάδα.


Η είδηση  κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρο του κόσμου, με τα ξένα ΜΜΕ να σχολιάζουν αρνητικά τα νέα σχεδία της χώρας, εν μέσω κρίσης.

«Κρίση στην ευρωζώνη; Ποια κρίση; Στην Ελλάδα ετοιμάζουν πίστα για την F1» είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος της βρετανικής Daily Mail στο οποίο αναφέρεται ότι το κόστος ανέγερσης του σιρκουί στην Χαλανδρίτσα της Πάτρας θα φτάσει τις 75 εκατ. λίρες.


Ουσιαστικά, η πίστα θα κοστίσει στην Ελλάδα 94,6 εκατ. ευρώ, τα 28,92 εκ των οποίων θα καλύψει το ελληνικό κράτος με τη μορφή επιχορήγησης, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Ανάπτυξης, η διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου είναι 36 μήνες.

Την ώρα που οι απελπισμένοι Έλληνες κατεβαίνουν κάθε ήμερα στους δρόμους, κανείς δεν θα περίμενε ότι στις προτεραιότητες της ελληνικής κυβέρνησης θα ήταν η δημιουργία πίστας για την Formula 1, σχολιάζει η Daily Mail, υπογραμμίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση θα «ενοχλήσει» ιδιαίτερα τους πολίτες της Ευρωζώνης η οποία «βρίσκεται στο χείλος της κατάρρευσης επειδή η Ελλάδα δεν μπόρεσε να ελέγξει το πρόβλημα χρέους της».

Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η εν λόγω κίνηση είναι πολύ πιθανό να εξοργίσει και τους Έλληνες που αναγκάζονται να υποστούν τα πολύ σκληρά μέτρα λιτότητας.

Η Daily Mail αναφέρεται μάλιστα και στα επεισόδια που έλαβαν χώρα στην Αθήνα την προηγουμένη εβδομάδα κατά το μεγάλο συλλαλητήριο της ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.

Τη δημιουργία πίστας για την Formula 1 στην Ελλάδα σχολιάζει και το γαλλικό
 Europe 1.

«Η λιτότητα που έχει επιβληθεί στην Ελλάδα δεν εμποδίζει τη χώρα από το να ξεμπλοκάρει τη χρηματοδότηση για την κατασκευή μιας διεθνούς πίστας για το μηχανοκίνητο αθλητισμό» τονίζεται σε δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του γαλλικού καναλιού.

«Περίπου 100 εκατ. θα ξοδέψει η Ελλάδα για πίστα F1» είναι ο τίτλος του σχετικού άρθρου της εφημερίδας
Telegraph, έπειτα από την ανακοίνωση ότι το υπουργείο Ανάπτυξης υπέγραψε τη σχετική υπουργική απόφαση για την ένταξη της επένδυσης στην αναπτυξιακό νόμο. 

Σύμφωνα με την Telegraph, η είδηση αυτή είναι μέρος του σχεδίου του προϋπολογισμού για το 2013, ενώ το υπουργείο Οικονομικών αναμένει συρρίκνωση του ΑΕΠ κατά 3,8% το επόμενο έτος.

Πηγή: Θέμα.gr


www.e-autoparts.gr
aiglima