Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Mercedes-Benz SLS AMG GT F1 Safety Car: Το κυνήγι της τελειότητας



Εντυπωσιακή τόσο σε εμφάνιση όσο και σε προδιαγραφές είναι η ανανεωμένη Mercedes SLS AMG GT η οποία έχει το ρόλο του Safety Car στην F1   

 


Δεν προτρέχουμε ούτε θέλουμε να σας ανακοινώσουμε κακούς οιωνούς, όμως η παράδοση των αγώνων αυτοκινήτου λέει πως οι διαδρομές σε δρόμους πόλης επιφυλάσσουν εκπλήξεις. Κάτι το οδόστρωμα, το οποίο γλιστρά περισσότερο, κάτι οι μπαριέριες και οι τοίχοι στην άκρη της διαδρομής και να πως οι κίτρινες σημαίες θα προειδοποιούν για ζημιές σε μονοθέσια.


Και τότε κάνει την εμφάνισή του το Αυτοκίνητο Ασφαλείας: Η Mercedes-Benz SLS AMG GT F1 Safety Car. Ο ήχος από τον κινητήρα του μαρτυρά, πως πρόκειται για κάτι διαφορετικό, από τα μονοθέσια ενώ τα LED φώτα γίνονται άμεσα αντιληπτά λόγω της νύχτας. Αυτά που μπορεί να μην παρατηρήσουμε στον αγώνα στη Σιγκαπούρη είναι οι βελτιώσεις που έγιναν στο Ειδικό Αυτοκίνητο παραγωγής της Mercedes για να μπορεί να κρατά πίσω του μεασφάλεια τα μονοθέσια της F1. 


Αυτό που δεν θα διακρίνουμε με γυμνό μάτι είναι η αύξηση της ισχύος του κινητήρα στους 591 ίππους, το πιο γρήγορο και άμεσο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και το εξελιγμένο από την AMG Performance Ride Control της ανάρτησης. Όλα τα παραπάνω αποτελούν, την εξέλιξη της έκδοσης "GT" του μοντέλου Gullwing ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το "ρόλο" του στην Elite του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.


Ο Bernd Maylander οδηγός του F1 Safety Car είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος με το "εταιρικό" του αυτοκίνητο: "Η SLS AMG GT είναι το καλύτερο Αυτοκίνητο Ασφάλειας που έχω οδηγήσει" δηλώνει.


Η βελτιωμένη SLS AMG GT F1 Safety Car έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε αγώνα στο φετινό Βελγικό Grand Prix, και υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να μείνει με αυτές τις βελτιώσεις και στο νυχτερινό αγώνα στους δρόμους της Marina Bay στη Σιγκαπούρη


Πράγματι, το Race Control έχει ζητήσει τη βοήθεια του Safety Car σε κάθε Grand Prix στη Σιγκαπούρη από την ένταξή της στο ημερολόγιο το 2008. Ο αγώνας υπόσχεται επίσης να είναι πολύ συναρπαστικός από την αγωνιστική του πλευρά αφού στις 4 διοργανώσεις του είχαμε 3 διαφορετικούς νικητές.


Για όσους δεν γνωρίζουν (και ντρέπονται να ρωτήσουν) η "δουλειά" του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην F1 είναι (όπως λέει και το όνομά του) να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια για τους οδηγούς των μονοθεσίων σε ακραίες καταστάσεις. Αυτές συνήθως είναι οι κακές καιρικές συνθήκες ή τα ατυχήματα.


Από το 2000 το Safety Car οδηγεί ο Bernd Maylander (41 ετών, από τη Γερμανία), ο οποίος είναι ένα βασικό μέλος της ομάδας ασφαλείας της FIA σε όλους τους αγώνα της F1.


Η νέα SLS AMG GT διαφέρει από τις προηγούμενες SLS AMG, που χρησιμοποιούσε η F1 τόσο οπτικά όσο και στην οδική συμπεριφορά."Έχει τον καλύτερο συνδυασμό αυξημένης απόδοσης, αμεσότητας στο κιβώτιο ταχυτήτων και χαρακτηριστικών οδήγησης. Οδηγώ τα Αυτοκίνητα Ασφαλείας από το 2000, και με κάθε νέο όχημα παρατηρώ μια σημαντική βελτίωση από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό είναι που χαρακτηρίζει τη Mercedes – AMG ", δήλωσε στη παρουσίαση του νέου Safety Car ο Bernd Maylander


O συνοδηγός και συνεργάτης του είναι Pete Tibbets (45 ετών, από τη Βρετανία), αυτός έχει τη συνεχή επαφή με τον ασύρματο και τον Αλυτάρχη του Αγώνα κατά τη διάρκεια της εμπλοκής του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Να σας θυμίσουμε πως το Safety Car μένει σε... εφημερία όλο το Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης, ακόμη και για τους συνοδευτικούς αγώνες, όπως το GP2, GP3 και το Porsche Supercup.




Έξι επεμβάσεις σε 13 αγώνες 

Έως τώρα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έχει χρειαστεί να επέμβει έξι φορές στα 13 Grand Prix της Formula 1 για τη σεζόν του 2012, με τους πιλότους να οδηγούν συνολικά 138,1 χιλιόμετρα πίσω του. 

Η επέμβαση με τη μεγαλύτερη διάρκεια μέχρι στιγμής το 2012 ήρθε τον περασμένο Μάρτιο κατά τη διάρκεια του δεύτερου Grand Prix της σεζόν στην Sepang στη Μαλαισία. Είχε διάρκεια οκτώ γύρους (44,3 χιλιόμετρα), πριν και μετά την εκκίνηση αγώνα, λόγω της καταρρακτώδους βροχής.

Ρεκόρ γύρων πίσω από το Safety Car έγινε το 2010 με συνολική απόσταση 452,3 χιλιομέτρων και 21 εμπλοκές του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.


SLS AMG GT: Από την παραγωγή στην 
Ασφάλεια των Grand Prix της F1

Σύμφωνα με την φιλοσοφία της Mercedes – AMG, τα Safety Cars πρέπει να υποβάλλονται σε τεχνικές τροποποιήσεις και να έχουν ελαφρά ανακαινισμένο σχεδιασμό. Οι SLS AMG συνδυάζουν την εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά με την κληρονομιά του καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου.

Οι προδιαγραφές του Αυτοκινήτου Ασφαλείας επιβάλουν το βάρος του ως τα 1.600 κιλά με την SLS AMG GT να είναι στα 1.620. Χάρη στο σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, κατέστη δυνατή η εγκατάσταση του V8 κινητήρα πολύ χαμηλά, δίνοντας στο όχημα ένα χαμηλό κέντρο βάρους.

Αυτό έφερε ως αποτέλεσμα την τοποθέτηση του, πίσω από τον εμπρός άξονα. Επιπλέον το κιβώτιο ταχυτήτων με τη τη διάταξη του διπλού συμπλέκτη στον πίσω άξονα, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να έχει μια ευνοϊκή αναλογία βάρους 47:53 (εμπρός / πίσω).

Όπως συνηθίζεται σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, οι αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν υψηλά όρια αντοχής στις στροφές, εξαιρετική ευελιξία, καθώς και χαμηλή αδράνεια της μάζας κατά τη διάρκεια των απότομων αλλαγών κατεύθυνσης.

Η AMG 6,3 λίτρων με τον V8 κινητήρα αποδίδει ισχύ 591 ίππων και 650 Nm (Newton Meters) ροπής. Η δύναμη αυτή περνά στο δρόμο μέσω του (AMG SPEEDSHIFT DCT) 7 –τάχυτου σπορ κιβωτίου ταχυτήτων με βελτιστοποιημένους τους χρόνους αλλαγής τους.

Στα επιπλέον χαρακτηριστικά προσθέστε: Τη νέα AMG RIDE CONTROL ανάρτηση, τα AMG (high – performance
) κεραμικά φρένα , τις μειωμένου βάρους AMG ζάντες των 10 ακτίνων (βαμμένες σε μαύρο χρώμα εσωτερικά) γυαλισμένες εξωτερικά.

Εξαίρεση από το αυτοκίνητο παραγωγής και βελτίωση για τη χρήση στην πίστα (και μόνον σε αυτή) αποτελεί το σύστημα εξάτμισης, το οποίο... αναπαράγει το soundtrack από το V8 μοτέρ και ξεσηκώνει τους φίλους της F1 είτε είναι στην πίστα είτε παρακολουθούν τον αγώνα από την τηλεόραση. Αυτή η SLS AMG GT κάνει το 0 – 100χλμ σε 3.7'' και φτάνει τα 200 χλμ. σε 11,2 δευτερόλεπτα.

Οπτικά, η SLS AMG GT ξεχωρίζει από τις (απλές;;;) SLS AMG από τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα με το σκούρο κρύσταλλο και την προσθήκη του διακριτικού "GT" δίπλα στο σήμα της AMG στη δεξιά πλευρά του καπό του χώρου αποσκευών.

Στο εσωτερικό το AMG Performance τιμόνι έχει με επίπεδο κάτω μέρος ενώ εκεί που ο οδηγός τοποθετεί τα χέρια του είναι επενδεδυμένο με Alcantara. Ο πίνακας οργάνων της AMG περιλαμβάνει ένα δείκτη όπου με επτά λυχνίες LED ορίζει τις ιδανικές αλλαγές ταχύτητων.


Έξι μοναδικά μοντέλα SLS AMG 

Η SLS AMG Coupé παρουσιάστηκε το 2009 και ήταν το πρώτο όχημα αυτού του τύπου το οποίο αναπτύχθηκε ανεξάρτητα από τη Mercedes – AMG. Το μοντέλο Gullwing ακολούθησαν, η ανοιχτή έκδοση SLS AMG Roadster το 2011, καθώς και η αγωνιστική SLS AMG GT3. Έχοντας εξασφαλίσει 26 νίκες και το Πρωτάθλημα FIA GT3 European Championship, η SLS AMG GT3 ήταν το πιο επιτυχημένο νέο αυτοκίνητο στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2011.

Στη σεζόν του 2012 η Gullwing εμπλέκεται σε πάνω από 15 σειρές αγώνων σε τέσσερις ηπείρους. Με τη νέα SLS AMG GT, που διατίθεται σε Coupe και Roadster έκδοση, η σειρά του μοντέλου έχει πλέον αυξηθεί σε πέντε παραλλαγές.

Το έκτο μοντέλο αναμένεται να ακολουθήσει το 2013 με τη μορφή της νέας Mercedes – Benz SLS AMG Coupé Electric Drive. Ετσι η Mercedes – AMG σχεδιάζει μια αποκλειστική μικρής κλίμακας παραγωγής του πρώτου αμιγούς ηλεκτροκίνητου αυτοκίνητου Super Sport.


15 χρόνια πείρας στα Αυτοκίνητα 
Ασφάλειας και Ιατρικής βοήθειας της Mercedes-AMG

Μετά από πείρα περισσότερων από δέκα χρόνων η AMG μπορεί να υπερηφανευτεί πως είναι η καλύτερη στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη δημιουργία στα Αυτοκίνητα Ασφαλείας και Ιατρικής βοήθειας στις πίστες της F1. Η Mercedes 63 AMG Estate χρησιμοποιείται ως επίσημο Ιατρικό Αυτοκινήτου από το 2008, έτσι αποδεικνύεται πως, η μάρκα των επιδόσεων της Mercedes – Benz (η AMG) έχει μόνιμο και ενεργό ρόλο ενεργά στην κορυφή του Διεθνούς Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, μέσω της Formula 1, από το 1996.


Όλα τα Safety Cars της AMG 

1996: C 36 AMG (W 202)

1997 - 2000: CLK 55 AMG (C 208)

2000: CL 55 AMG (C 215)

2001 - 2003: SL 55 AMG (R 230)

2003: CLK 55 AMG (C 209)

2004 - 2006: SLK 55 AMG (R 171)

2006 - 2008: CLK 63 AMG (C 209)

2008 - 2010: SL 63 AMG (R 230)

2010 - 2012 SLS AMG (C 197)

2012 (από το Grand Prix του Spa): SLS AMG GT (C 197)
auto.in.gr



www.e-autoparts.gr

www.e-shopcar.gr

aiglima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου